Vyhledávání


Kontakt

Dominika Pilbauerová

603 93 40 25

E-mail: a.nikk@email.cz

!!!SZVP - OMS PRAHA 9+10 21.8.2011!!!

23.08.2011 19:33

...aneb Boj s vodním živlem - část II.

 

Tentokrát jsme vyrazili vstříc dalším pokusu o získání nějakého toho zápisu do průkazu původu do HS Dubeč. I přesto, že jsme se snažili potrénovat ty části vodních prací ve kterých jsme silně pokulhávali, připadala jsmem si že jdeme spíše na popravu než na zkoušky. 

Jelikož rozhodčí byli tak rozumní a nechali naši "oblíbenou" disciplínu až na samý závěr, byla jsme v nervech po celou dobu zkoušení a se skřípěním zubů čekala, kde Einar udělá nějakou tu botu. Dohledávkou kachny v rákosí i nahánění v rákosí jsme prošli bez ztráty kytičky. Bohužel, při Einárkově brilantní disciplíně - přinášení kachny z hluboké vody se ukázala jeho naprostá nedisciplínovanost a hlavně moje velké nervy.  Do vody podle jeho zvyku vlítnul jak raketa, ale kachnu špatně chytil a na mělčině si jí začal upravovat. Já místo abych odešla dál od břehu, který byl trochu nepříjemně svažitý, jsem na Einara pod tlakem začla řvát povel jeden a nakonec i druhý a tak jsme si vysloužili trochu zbytečnou známku 2 . V té chvíli se mi z hlavy stala jedna velká kalkulačka, která propočítávala, zda-li nám zbyla ještě nějaká šance na I. cenu. Einar už ale zvládl ochotu v hluboké vodě výborně a s chutí sobě vlastní prohledával krásně hladinu a, asi aby mě trochu uklidnil, vzorně reagoval na povely.

...teď už nás čekal jen nervy drásající závěr - chování na stanovišti. K mé nelibosti se měl uskutečni přímo na hrázi, kde se před malou chvílí házeli kachny. Einárek dostal ještě před tím domluvu a malou školku poslušnosti (k noze-daun, k noze-daun... a to tak že jsem ho měla nakonec problém dostat na stanoviště ) a už nezbívalo nic jeného než se modlit. Prvních pár výstřelů už už můj svěřenec vypadal že to ani tentokrát s ním nebude jednoduché, ale pak se zcela uklidnil a pochopil, že tentokrát se nic házet do vody nebude a ač raději přivázaný zůstal po celý čas vcelku vklidu. Po uplynutí časové limitu jsem je radostí a úlevou zhroutila do prachu cesty s vědomím, že tentokrát to máme!

 

 

Takže, je to to tady zelené na černém: Aenes Fons Vitae - SZVP I. cena a 90 bodů, čímž jsme získali i naší první kartičku lovecké upotřebitelnosti. Tabulka (  strana 1  , strana 2)